[Pardus-kullanicilari] ntfs harddiske giremiyorum

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
14 Tem 2007 Cmt 12:00:53 EEST

sorunumu çözdüm. Başlangıçta diskin bağlanamadığı ve nasıl bağlanacağıyla
ilgili bir not çıkıyordu. Mount komutunun kullanılışını o ekranı fotoğraf
çekerek konsolda root olduktan sonra girdim. mount komutuna -t ve -o
parametreleri giriliyordu. Åžimdi problem yok. Bu iÅŸ bittikten sonra da
windowsu tamamen uçuracağım. Ya da sadece telefonun programı için
tutabilirim belki ama yeniden kurulum ÅŸart.
İlgilenenlere teşekkür ederim...

14.07.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: