[Pardus-kullanicilari] k3b-acil

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
14 Tem 2007 Cmt 03:28:50 EEST

10x yeterince düşük bir hız. Bu hızda yazdırdığınızda herhangi bir
sorun olacağını
sanmıyorum ama yinede isterseniz yazdırma sonrasında sınama (verification)
yaptırtabilirsiniz. Hatta kurulumda yarım kalır korkunuz varsa cd ile
açtıktan sonra
henüz format ekranına gelmeden önce cdyi sınayabileceğiniz kısım gelmekte
yani cd sorunlu yazılırsa bu denemeden zaten geçemeyecektir.( bu
aşamada sisteminiz henüz silinmediği için eski sisteminizden yeni cd
yazabilir durumda olacaksınız )