[Pardus-kullanicilari] ntfs harddiske giremiyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
13 Tem 2007 Cum 23:21:11 EEST

13.07.2007 tarihinde bunyamin ural <bunyaminural at gmail.com> yazmış:

> windows yok bilgisayarımda.
> depo olarak kullanayım demiştim.
> güncellemeden sonra giremiyorum.
> yine güncelleme yapıyorum. allah sonunu hayr etsin

ntfs dosya sisteminin windowstaki avantajlarını linuxta kullanamazsınız,
aksine böyle sorun çıkarır.
sorunu hallettikten sonra mümkünse o kısmı yedekleyip (başka disk bölümü,
DVD vs...) ext3 olarak
formatlamanızı tavsiye ederim.

sorununuzun çözümü için şu denenebilir. tasmadan "disk yönetim arayüzü"nü
açın
yönetici girişi yapın. bahsettiğiniz bölümün işaretini kaldırıp kaydedip
tekrar işaretleyip kaydedin.
yani fstab dosyanız tekrar düzenlensin. zaten her kaydetme işleminden sonra
bunu belirten bir uyarı alacaksınız...