[Pardus-kullanicilari] Pardus'u kuramıyorum...

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
13 Tem 2007 Cum 22:56:05 EEST

13.07.2007 tarihinde Beyaz Style <style_beyaz at hotmail.com> yazmış:

>  Benim bilgisayarıma niye pardus'u kuramadığı bilemiyorum. Kurulum
> başladıktan sonra Cd veya DVD' de kontrol et bölümüne geldiğimde kontrol et
> diyorum fakat kontrol esnasında %87 de takılıyor ve cd bozuk diyor ama ben
> cd yi daha yeni yaptım ve direkt olarak kurmaya çalıştım niye böyle birşey
> oluyor bana da bir yardım ederseniz sevinirim. Bu durum pardus 2007.1'de
> de oldu şimdi 2007.2'de de halen olmakta beni bilgilendirmenizi rica
> ederim.

merhaba,

cd kontrolünde hata veriyorsa gerçekten bir hata vardır bence boşuna o cd
ile çabalamayın.
iso kalıbını yazdırırken yazma işlemini en fazla 16X hızında (ben 4X veya 8X
öneririm) DAO (disk at once)
modunda yazdırmanız gerekiyor. aksi takdirde böyle hata verebiliyor. bence
4X hızında yeni bir CD
hazırlayın, 10 dakika yerine 20-25 dakika sürecektir...