[Pardus-kullanicilari] Pardus'u kuramýyorum...

Beyaz Style style_beyaz at hotmail.com
13 Tem 2007 Cum 22:50:20 EEST

Benim bilgisayarıma niye pardus'u kuramadığı bilemiyorum. Kurulum başladıktan sonra Cd veya DVD' de kontrol et bölümüne geldiğimde kontrol et diyorum fakat kontrol esnasında %87 de takılıyor ve cd bozuk diyor ama ben cd yi daha yeni yaptım ve direkt olarak kurmaya çalıştım niye böyle birşey oluyor bana da bir yardım ederseniz sevinirim. Bu durum pardus 2007.1'de de oldu şimdi 2007.2'de de halen olmakta beni bilgilendirmenizi rica ederim.

Bilgisayarım hakkında bilgiler:

Anakart       : Asus
Ä°ÅŸlemci        : AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+
RAM            : 1024 MB DDR2 (512*2)
Ekran Kartı   : Atı Radeon X1550
HDD            : 120 GB + 320 GB

Live.com'u deneyin - hýzlý ve kiþiselleþtirilmiþ giriþ sayfanýzla istediðiniz her þey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted