[Pardus-kullanicilari] Klavyedeki eksik tus

Umut D. linuxlist at gmail.com
13 Tem 2007 Cum 20:31:41 EEST

"Note that the keypresses mean really keypresses, so you have to write what
you'd really press on the keyboard. In the table below, left column shows
the input and the right column shows what to type"

Türkçe Q klavyede doğrudan "pipe" karakteri yok, zaten AltGR ile < tuşuna
basarak çıkıyor. "Pipe" bas dediğimiz zaman AltGR'siz hali olan < yazması
normal.

Orada "Klavye Girdisi Ayarları" bölümünde Shift için "Shift+;" yazmak
yetiyor ama AltGR için ne yazmak gerekiyor bulamadım :)

+1