[Pardus-kullanicilari] güncelleme sorunu

selim ok selimok at gmail.com
13 Tem 2007 Cum 13:59:07 EEST

2007/7/13, volkan <volkana34 at gmail.com>:

> su anda pardus sistemim açilmiyor.dsl ile çalisiyorum.lilo yu geçtikten
> sonra 1-2 sn. sonra takiliyor. (mavi dalgali ekranda)fstab dosyasinda sorun
> olabilecegini düsünmüstüm ama yedekteki dosyam ile suanda sistem dosyasini
> karsilastirdigimda ben bir fark göremiyorum.

Bu sorunu bir arkadasim daha tekrarladi, hata.pardus.org.tr adresine girip
neler yaptiginizi ve ne oldugunu anlatan bir hata kaydi girer misiniz?

Mavi ekran'da takiliyor diyorsunuz, ctrl+alt+f1 veye ctrl+alt+f2 ile konsola
gectiginizde herhangi bir hata iletisi görünüyor mu? (Arkadasimda
görünmüyordu.)

Iyi calismalar,
Selim