[Pardus-kullanicilari] kbluetooth

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
13 Tem 2007 Cum 13:08:57 EEST

Kbluetooth prıgramı güncelleme öncesi bende hata veriyordu. Hata kaydı girmiştim ama henüz çözümlenmemiş herhal. Çünkü hala aynı hatayı veriyor. Servisi aç-kapa yapmak istediğimde "çomar betiği çalıştırılamadı" diyor. Yeni çıkan "kbluetooth wizard" çalıştırdığımda ise ilk setup ya da connect komutunda çöküyor.

Oysa usb cihazı sistem görüyor.

Gene uzun bir süre bekleyeceğiz anlaşılan.

İyi akşamlar, Pardus 2007.1 sürümünü güncelleme yaparak Pardus

2007.2Caracal caracal sürümüne yükselttim. Görsel olarak güzel olmuş

emeÄŸi

geçenlere teşekkürler.

  Daha önce 2007.1 sürümünde kullandığım bluetooth 2007.2 RC sürümünde

kullanamadım. Kararlı sürümünü bekledim ve 2007.2 sürümüne yükselttim,

ancak burada da kullanamıyorum. Kbluetooth da değişiklik yapılmış anlaşılan,

belki de ben bir şeyleri eksik yapıyorum. Daha önce internet bölümünde yer

alan kbluetooth ikonu şimdi sistem menüsüne geçmiş ve 3 ayrı ikon olarak

önümüze geldi ve bunları nasıl kullanacağım konusunda tereddüte düştüm.

Benim bluetooth'u kullanma amacım cep telefonu ile bilgisayar arasında veri

akışını sağlamak, bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz.
--Boundary-01þ80lGkyNYocsDAN--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com