[Pardus-kullanicilari] 2007.2 Sonrası Ses Sorunu - Dosya Paylaşım Programı Arayışı

Montserrat mhackmail at gmail.com
12 Tem 2007 Per 21:31:14 EEST

LimeWire'daki kilitlenmeden kastınız bembeyaz bir ekranla karşılaşmaksa
neden bilmiyorum ama sistem çekmecesine gönderildiğinde (kapatma
düğmesine basılması vs.vs durumları) görev çubuğundaki buton kalkmıyor
tıklayınca da bembeyaz bir sayfa geliyor karşımıza. Sistem
çekmecesindeki ikona tıklayınca kendine gelir :) Kolay gelsin..

--
Buğra Tombul