[Pardus-kullanicilari] 2007.2 Sonrası Ses Sorunu - Dosya Paylaşım Programı Arayışı

Ergin darkiself at gmail.com
12 Tem 2007 Per 16:49:50 EEST

Merhaba arkadaşlar,

öncelikle gruptaki sorulara vakit ayırarak herbirine cevap veren
arkadaşlara teşekkür ediyorum. Grubu bir süredir okuyorum ve çok iyi
niyetli işler olmakta.

Benim iki sorum/problemim var:

1-2007.2 Caracal Caracal güncelemesini dün itibariyle yaptım.

   a-)Ses denetiminden sesi kısıp açtığım halde ses sabit kalıyor. MSI
kasaya sahip bir notebook kullanıyorum ve Fn+F7-F8 ile sesi kontrol
edebiliyorken şimdi Sesi tamamen kıssam bile yine ses sabit kalıyor.

   b-)Güncellemeden önce, kulaklık taksam dahi ses hoparlörlerden
gelmeye devam ediyordu.  (Bu hatayı rapor etmiştim fakat bir sonuç çözüm
elde edemedim.)

Not:"alsaconf" ta herşey normal gözüküyor.

2-Pardusta (windowstan kalan bir alışkanlıkla) imesh, ares, limewire
gibi mp3/video vs bulup indirebileceğim bir program arıyorum. Kget ve
Wget bu işlemi yapmıyor bildiğim kadarıyla. PardusWiki, araştırmalarımda
böyle bir program bulamadım.

Bu konularda önerileriniz olabilir mi ?

Teşekkür Ederim.
Ergin