[Pardus-kullanicilari] güncelleme sorunu

volkan volkana34 at gmail.com
12 Tem 2007 Per 14:43:27 EEST

20 dk kadar bekledikten sonra iptal ettim ve pc yi
kapattım.açmakistediğimde x açılmadı .ben de alışkanlıkla
sudo rm /ext/X11/xorg.conf yaptım ,açılmadı.Eski kernel ile
açtım.kaldığımyerden devam ederim diye pisi açtım. depo adresleri
silinmiÅŸti,elle
girdim.şuanda güncellenecek program yok.ama son kernelim 2007.2 beta
26.18.8.86 da x açılmıyor,(yanılmıyorsam 2007.2 karakulak update i
başaramadım)