[Pardus-kullanicilari] wireless kart sorunum ?

bilal tonga benimadimneydi at gmail.com
12 Tem 2007 Per 12:26:13 EEST

merhaba,
öncelikle wireless kart sorunları hakkında mail listesini araştırdım ama tam
olarak çözümlenmiş bir sonuç bulamadım
gözümden kaçmışsa özür dilerim.

compaq presario f505ea laptop'uma pardus 2007.1 kurdum ve pisi deki
güncellemeleri yaptım ama ağ ayarlarından bağlantı oluştur bölümünden hiçbir
wireless aygıt bulunamadı diyor.konsole dan "lspci" komutunu verdiğimde;

03:00.0 Network controller: Broadcom Corporation Dell Wireless 1390 WLAN
Mini-PCI Card (rev 01)

olarak wireless kartımı görüyor ama wirelesstan bağlanamıyorum.

ne yapmam gerekiyor?

şimdiden teşekkürler. iyi günler..

--
Bilal Tonga