[Pardus-kullanicilari] iki aşamada güncelleme yapmaya kalktım; "file is not zip file"

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
12 Tem 2007 Per 12:02:50 EEST

12 Tem 2007 Per tarihinde, Selim Tavşan şunları yazmıştı:
> sudo pisi rm /var/cache/pisi/packages/tuxpaints*
> komutuyla yarım kalan paketi silip baştan devam edebilirsiniz.
> olmazsa en son sudo pisi dc  ile tüm ön belleği de silebilirsiniz.

Merhaba..

 "$ sudo pisi rm /var/cache/pisi/packages/tuxpaints*
Parola:
Olmayan paket /var/cache/pisi/packages/tuxpaints* kaldırılamıyor.
Kaldıracak paket yok.
menguceko at pardus ~ $ sudo pisi rm /var/cache/pisi/packages/tuxpaint*
Olmayan paket /var/cache/pisi/packages/tuxpaint-stamps-20070701-2-2.pisi
kaldırılamıyor.
Kaldıracak paket yok."

Tuxpaint-stamps bellekte olmasına rağmen yoksaydı/silmedi..
 bende elle silerek çözdüm..
Teşekkürler

--
menguceko