[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası isim değişikliği

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
12 Tem 2007 Per 11:49:56 EEST

     Faik bey, güncellemeden sonra sistemdeki değişiklikleri fark etmemek mümkün değil, gerçekten harika gelişmeler ve müthiş bir hızlanma var. Fakat ben yine de Karakulak'a tam olarak terfi ettiğimden kuşkuluyum. Bu durumda sadece isim değişikliği yeterli olacak mı sizce?

     M. ŞEN

---- Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> demiş ki: