[Pardus-kullanicilari] 2007.2 kurulum cd'si

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
11 Tem 2007 Çar 23:30:56 EEST

On Wednesday 11 July 2007 23:12:30 Mehmet wrote:
> sabah yapmayı düşünüyorum. Düşünüyorum da, kurulum cd'si iso dosyasının
> home dizininde kalması sabah yeniden açtığımda bir sorun oluşturur mu?

iso dosyası kendi kendini cd'ye yazıp bilgisayarı kendisiyle açıp kurulum
yapmazsa sorun oluşturmaz :)

> Örneğin, doğrudan kuruluma geçmesi ya da açılışta sorun oluşturması gibi.
> Bu arada bir diğer sorunum da, bu iso dosyasını nasıl Cd'ye aktaracağım.
> Zira şimdiye kadar hiç iso dosyasıyla işim olmadığı için bu yöntemi
> denemedim.

iso dosyasına çift tıkladığınızda direkt olarak dosyayı cd'ye yazmanız için
k3b açılır. 16x hızda ve DAO (veya SAO, bu durumda ikisi aynı şey) kipinde
yazarsanız ve md5sum denen mereti kontrol ederseniz (k3b siz dosyaya çift
tıkladıktan sonra md5sum'ı hesaplayıp size raporlar, onu iso dosyasını
indirdiğiniz yerden kontrol edebilirsiniz.) sorun yaşamazsınız.