[Pardus-kullanicilari] 2007.2 kurulum cd'si

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
11 Tem 2007 Çar 23:12:30 EEST

İyi akşamlar;

Akşam üzeri ileride lazım olursa elimde bulunsun diye 2007.2 kurulum
cd'sini iso formatında indirmeye başladım. yalnız indirme bittikten
sonra bilgisayarımı daha fazla yormamak için kapatıp Cd'ye yazma işini
sabah yapmayı düşünüyorum. Düşünüyorum da, kurulum cd'si iso dosyasının
home dizininde kalması sabah yeniden açtığımda bir sorun oluşturur mu?
Örneğin, doğrudan kuruluma geçmesi ya da açılışta sorun oluşturması gibi.
Bu arada bir diğer sorunum da, bu iso dosyasını nasıl Cd'ye aktaracağım.
Zira şimdiye kadar hiç iso dosyasıyla işim olmadığı için bu yöntemi
denemedim.

                                                    Mehmet