[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
11 Tem 2007 Çar 20:04:06 EEST

Anladığım kadarıyla siz 2007.1'den değil 2007.2RC'den 2007.2'ye
güncelliyorsunuz sisteminizi. Bu durumda güncelleme boytunun çok fazla
olmaması gayet normal çünkü zaten güncellemeden önce sizin sisteminizde
yüklü olan paketler 2007.2 sürümünün aday paketleri idi (RC= Release
Candidate yani Sürüm Adayı). Dolayısıyla sisteminize RC ile zaten yüklemiş
olduğunuz paketlerde bir sorun (bug vs.) yok ise yeni sürümde de aynı
paketler bulunacak.

Yani 2007.2RC'den 2007.2 sürümüne güncellerken sadece değişen birkaç paketi
almanız gayet normal aslında.

11.07.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: