[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
11 Tem 2007 Çar 18:10:24 EEST

huseyin bilen wrote On 11-07-2007 16:12:
> Şu an için 20 Mb civarı yapmış olduğunuz güncelleme büyük olasılıkla
> RC nin düzeltme ve eklentilerinin (ilavelerinin) güncellemesi olması
> gerekli.Görebildiğim kadarıyla 2007.2 update için güncellemelere ve
> iso Cd indirmeye  link verilmiş durumda gözükmüyor.Pardus 2007.2
> Temmuzun 11 de saat 11 de ifadesi için bir mailimde öğleden evvel mi
> öğleden sonra ki 11 mi diye sormuştum.Herhalde 11 Temmuz gece 11 olsa
> gerek.
>
> 11.07.2007 tarihinde *Mehmet* <yazanadam at ttnet.net.tr
> <mailto:yazanadam at ttnet.net.tr>> yazmış:
>
>     Merhaba,

> [...]
Merhaba Hüseyin bey;

İletinizi az önce okudum. Anladığım kadarıyla bu gece 23:00'da verilecek
linkle halen kullanmakta olduğumuz 2007.2 deposundan gereken yükseltmeyi
yapacağız ve iso cd'ye gerek olmayacak ve de bu yükseltmenin boyutu 200
mb civarında ya da üzerinde olacak. Fakat anlayamadığım nokta neden
sysinfo'da 2007.2 yazdığı...

                                               Mehmet