[Pardus-kullanicilari] Klavyedeki eksik tus

Umut D. linuxlist at gmail.com
11 Tem 2007 Çar 17:08:13 EEST

Evet, ekonomik sebeplerle ABD'den alınmış bir REFURBISHED notebook
bahsettiğimiz.

Pardus'ta Türkçe Q için tek bir düzen var, varyasyon yok.
Slackware zamanında uğraşırdım scancode, setxkbmap vs gibi komutlarla :)
Hafızam silmiş, zaten not tutma alışkanlığım yok.

Pardusta buna kısayol atamayı da denedim ama nedense her kısayol atamaya
çalıştığımda bir şeyler ters gitti, hiç sıcak gelmedi tasmanın o bölümü.

Ben daha dizüstü bilgisayarın önündeki MediaDirect tuşu ile arkadaşlarını
bile kullanmayı başaramadım :) Program yazmak neyime..

Diğer yandan sırf büyüktür/küçüktür yazamadığım için konsolda betik dili
olarak php'den vazgeçip python'a başladım, o da ayrı bir güzellik oldu.