[Pardus-kullanicilari] Kurulum Problemi....

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Tem 2007 Sal 22:48:05 EEST

> Benim iki defa pardus kurulumunu bırakıp tekrar windows kurmama sebep
> olan sorun.
> Sanırım giderilmesi imkansız ki halen böyle :(

 Sizin sorununuzu hatırlamıyorum ama, donanım üreticileri standartlara
uymadığı sürece;

 - otomatik tanıma sistemleri %100 çalışmayacak
 - problemli donanım satın alan kullanıcılar saç baş yolmaya devam
edecek
 - bu donanımları otomatik çalıştıracağız diye bütün saçını kaybeden
geliştiriciler donanımlar için "nasıl yapsak da bu sounun etrafından
dolaşsak" diye kaflarını duvarlara vurmaya devam edecek

 Çözüm için;

 - donanımınızı seçerek ve araştırarak alın
 - liste arşivlerini ve hata sistemlerini inceleyip önerilen ve sorunlu
donanımları öğrenin
 - geliştiricilere sorunları çözmeleri ya da en azından etrafından
dolaşabilmeleri (tabi olanak varsa, bazen yoktur) için yardımcı olun,
istedikleri bilgileri iletin
 - donanım üreticisinin suçunu onu çalıştırmaya çalışan geliştiriciye
yıkmayın

 İyi akşamlar,