[Pardus-kullanicilari] performans

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Tem 2007 Sal 21:54:46 EEST

2007/7/10, Koray Ozdemir <186600 at gmail.com>:

> merhaba ;

merhaba,

aşağıdaki konfigurasyondaki bilgisayara pardus yüklediğimde çok yavaş
> çalışıyor. donanım YÜKSELTMEDEN performansı arttırabilmem mümkünmü ?
>
> (win xp de ve vista da görsel efektlerin tamamını kapatınca nasıl az da
> olsa performans iyileşiyor bunun gibi birşeyde olabilir.)

KDE ile yavaş olacağına katılıyorum. şu an pardusta kullanıma sunulan diğer
masaüstünü <http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Xfce4> deneyebilirsiniz.

hafif bir masaüstü ve sizin derdinize derman olacaktır kanaatindeyim.
bununla ilgili denemelerinizde
yaşayabileceğiniz sorunları bu listede veya #pardus kanalında sorabilir,
oluşabilecek hataları da
hata.pardus.org.tr adresine girebilirsiniz.

bence deneyin...