[Pardus-kullanicilari] Vatandaşlık Kartı Projesi ve Pardus

Umut D. linuxlist at gmail.com
10 Tem 2007 Sal 20:04:57 EEST

*"TÜBİTAK-UEKAE tarafından geliştirilen milli akıllı kart işletim sistemi
kullanılacaktır"

*ifadesi size pardusu hatırlatmış olabilir ama bu başka bir konudur. Kurumun
başka bir ürünüdür, pardustan daha eskidir. Belki bu ürün ile ilgili uç
noktalarda pardus kullanılabilir veya kullanılmayabilir. Bu akıllı kartların
varsa sertifika vs sunucuları pardus türevi olabilir veya olmayabilir ama bu
başka bir üründür. UEKAE büyük bir kurumdur, pek çok okumuş çocuk/büyük
çalışmaktadır :)

(Meraklısına not: Benim bir alakam yoktur, bir ziyaretimde yemekhanesinin ne
kadar kalabalık olduğu dikkatimi çekmiştir)
**