[Pardus-kullanicilari] ksynaptics hatası

eray kaplan eraykaplan at gmail.com
10 Tem 2007 Sal 17:36:47 EEST

Selamlar

ksynaptics çalıştıramıyorum, şu hatayı veriyor: Paylaşımlı bellek aktif
değil Lütfen /etc/X11/xorg.conf dosyanızdaki dokunmatik pad ayarları
bölümüne şu ayarı ekleyiniz Option 'SHMConfig' ''true'''. Ancak
nvidia-xconfig'den dolayı xorg.conf dosyamda normalde en başta olması
gereken section "module" kısmı yok. synaptics faremi kullanabilmeme rağmen
ksynaptics kullanamıyorum. farede üçüncü bir tuş var, onu  kullanmak
istiyorum, ksynaptics ile yaparım diye düşündüm ama ksynaptics'i
çalıştıramıyorum. section "module" kısmını kendim mi oluşturmalıyım.
oluşturacaksam içine neler yazmalıyım ?