[Pardus-kullanicilari] wiki.linux-sevenler.org

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
10 Tem 2007 Sal 11:49:04 EEST

"http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/Gentoo" adresinde pardus'un Gentoo tabanlı olarak gösterildiğini gördüm. Bildiğim kadarı ile Pardus hiçbir dağıtımı esas almayan bir GNU/Linux dağıtımıdır. Gentoo ise Pardus'un gelişmesinde kuluçka dağıtım olarak görev ifa etmiştir. (Diğer detaylar ile ilgili olarak geliştiricilerimize müracaat edilebilir.) Şimdi denilebilir ki bunun ne önemi var, ben hataların baştan düzeltilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ben kendi adıma ilgililere bir mail gönderdim. Arzulayan diğer pardus kullanıcıları arkadaşlar da gönderirlerse hata düzeltilmiş olur kanısındayım.
Herkese bol pardus'lu günler diliyorum.
Ali Tuna
Local listings, incredible imagery, and driving directions - all in one place! Find it!
http://maps.live.com/?wip=69&FORM=MGAC01