[Pardus-kullanicilari] Kurulum Problemi....

Server Acim sacim at kde.org.tr
9 Tem 2007 Pzt 23:15:59 EEST

On Mon, 9 Jul 2007 21:50:16 +0300
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Bu ekran kartı ile ilgili soun hala devam ediyor mu ? Depodan
> güncellemeleri tamamladığınızda sorun devam ediyorsa bir hata kaydı
> girebilir misiniz ?
>
>  Bu sorun çözülmüş olmalı ama çözülmediyse önemli bir problem.
>

> --
>  Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
>  <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens

Sevgili Onur,
Ben depomu 2007.2'ye yükselttim. Yaklaşık 450 Mb civarında bir güncelleme yaptım ve senin de çok iyi hatırlayacağın gibi, bir türlü çözülemeyen sorun bu son güncellemeler ile çözüldü. Yani artık 1400x1050 ekran ile Pardus'tayım şükür.
Ancak,
http://imaj.at/19043
linkinde görülen görüntü şu. Bu Laptop'a 2007.2 RC Sürümünü yeniden kurmaya çalıştığımda karşıma çıkan görüntü bu idi. Yani farz edelim ki yeniden kurmam gerekti. Böylesine bir görüntü ile karşılaşırsam, ben nasıl kurabilirim, o detayı henüz çözemedim. Umarım başıma öyle bir şey gelmez.

Sevgiler.

--
Server Acim
- Besteci