[Pardus-kullanicilari] Dizüstü bilgisayarım kapanmamaya başladı.

selim ok selimok at gmail.com
9 Tem 2007 Pzt 20:27:20 EEST

09.07.2007 tarihinde Ozgur GOKALP <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış:

> Ne oldu bilmiyorum. Bugüne kadar kapanmayla ilgili hiç sorun olmamıştı.
> Şimdi kapanma komutu verince kapanmaya çalışıyor, ekran kararıyor ama
> bilgisayar kapanmıyor. Bu durumdayken bilgisayar hiçbir şeye tepki vermiyor.
> Tek çare kapatma düğmesine basıp beklemek oluyor. grub.conf dosyasına
> apm=power-off u da ekledim ama çare olmadı. 2007.2 deposunu kullanıyorum.
> Tüm güncellemelerim de yapılmış durumda.

Böyle durumlarda eger kendiniz sorun yaratacak bir degisiklik yapmadiysaniz,
hata.pardus.org.tr adresine girip; sorunun ne zaman neden sonra basladigini,
sorunu ve donanim bilgilerinizi yazarak bir hata kaydi acin. Böylece hem
cözüm sansi artar hem de baskalari da ayni sorunla karsilasirsa cözüm
bulmalari daha kolay olur.

Iyi calismalar,
Selim