[Pardus-kullanicilari] 2007.1 den 2 ye

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
9 Tem 2007 Pzt 19:43:24 EEST

09.07.2007 tarihinde Ahmet Zorluer <azorluer at gmail.com> yazmış:

> iso dosyasını indirdim ve cd yi yazdım ancak eski sisteme kurdugun
> programlar ayarlar vs kaybolmadan bir cesit update mumkunmudur?
> saygılar ahmet zorluer

bahsettiğiniz 2007.2, 2007.2 RC (sürüm adayı) olsa gerek. çünkü daha
2007.2çıkmadı. madem yaptınız.
yazdığınız kurulum CD'sinin deposunu depo yaparak sistemi update
edebilirsiniz. bunun için Pardus açıkken
CD'yi takın ve içindeki "repo" klasörüne girin, adres satırından onun
adresini kopyalayıp paket yöneticisinde
depo adresi olarak girin. mesela benim için şöyle: /media/hdb/repo/pisi-
index.xml.bz2
normal depoyu aşağı sıraya alın. böylece CD içindeki paketlerden
sisteminizdeki kurulu olanların güncel olanları
güncelleme olarak gözükecektir.

güncellemelerin ardından depo adresini şununla değiştirin:

http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.2/pisi-index.xml.bz2

böylece CD yayınlandıktan sonra olan güncelleme varsa onları da
alabilirsiniz, hatta çok yakında çıkacak olan
Pardus-2007.2'ye çıkınca sistemi güncelleyebilirsiniz.

tüm bunları yapmayıp -hiçbir depo adresini değiştirmeden- bir kaç gün içinde
güncellemeler ile sistemi 2007.2 yapabilirsiniz.

kolay gelsin...