[Pardus-kullanicilari] Dizüstü bilgisayarým kapanmamaya baþladý.

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
9 Tem 2007 Pzt 14:40:29 EEST

Ne oldu bilmiyorum. Bugüne kadar kapanmayla ilgili hiç sorun olmamıştı.
Şimdi kapanma komutu verince kapanmaya çalışıyor, ekran kararıyor ama
bilgisayar kapanmıyor. Bu durumdayken bilgisayar hiçbir şeye tepki vermiyor.
Tek çare kapatma düğmesine basıp beklemek oluyor. grub.conf dosyasına
apm=power-off u da ekledim ama çare olmadı. 2007.2 deposunu kullanıyorum.
Tüm güncellemelerim de yapılmış durumda.