[Pardus-kullanicilari] Python bilginizi paylasmak veya yardim almak icin

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
9 Tem 2007 Pzt 10:53:04 EEST

www.diveintopython.org sitesindeki kitap başlangıç için çok iyi. Ben PDF
olarak indirip baskı hizmeti veren bir yerde kağıda bastırıp ciltlettim
yaklaşık 300 küsür sayfalık bir kitap, tavsiye ederim.

http://www.showmedo.com/videos/video?name=wxPythonBeginnersHelloWorld&fromSeriesID=4

bu adreste de wxPython ile hello world programı yazmayı anlatan video var.

Kolay gelsin.

Şenol Eker yazmış: