[Pardus-kullanicilari] Kurulum Problemi....

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Tem 2007 Paz 22:41:07 EEST

Birşey değil hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu.Bu arada güncellemelerin
takriben 400 Mb üzeri olduğunu söylemeyi unutmuştum.Birde güncellemelerden
sonra veri tabanını pisi rebuild db ile yeniden inşa ederseniz takibeden
güncellemelerde sorun yaşamamış olursunuz kanısındayım ben 2007.2 RC
fyükseltiğimde  ...8-85 çekirdekle çalışırken bi üst serisi  olan 8-85
çekirdek güncellemesi esnasında ufak bir veri tabanı sorunu yaşamıştım hoş
şimdi sizin güncellemeler ile direk olarak ..8-86 çekirdeğe terfi etmiş
olacak.Kolay gelsin iyi çalışmalar

08.07.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış: