[Pardus-kullanicilari] Kurulum Problemi....

Server Acim sacim at kde.org.tr
8 Tem 2007 Paz 22:18:39 EEST

Merhaba,
Daha önce de bahsettim ve sorun hala çözülemedi. Pardus 2007.2 RC sürümünü laptopuma kurmaya kalkıştığımda ilk giriş bölmelerini geçtikten sonra ekranımda ne görüyorum? İşte fotograf:

http://imaj.at/19043

Tam ekranın dörtte biri, benim ekranın tamamını doldurmuş durumda. Doğal olarak kuruluma devam edemiyorum.
Tasma içinde paket yöneticisinde depoyu değiştirmiş olmama rağmen ve depoyu güncellememe rağmen değişen hiç bir şey yok. En ufak bir güncelleme yok.
Çok çaresiz durumdayım. Ne yapacağımı bilemiyorum.
Sevgiler.

--
Server Acim
- Besteci