[Pardus-kullanicilari] Bir Laptop problemi daha...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Tem 2007 Paz 22:10:05 EEST

Sayın Hocam
Depo adresini girerken aşşağıdaki satırda olduğu gibi tamamı bir satır
olarak girmeniz gerekiyor
Pardus 2007.2 http://paketler.pardus.org.tr/pardus 2007.2/pisi-index.xml.bz2
Depo imi bu şekilde girildiğinde güncellemeleri görebiliyorsunuz. Kolay
gelsin
08.07.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış: