[Pardus-kullanicilari] Bir Laptop problemi daha...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Tem 2007 Paz 18:57:11 EEST

Sayın Hocam
Depo adresini değiştirerek hdb2 deki 2007.1 i 2007.2 RC ye yükselttim
akabinde son güncellemede ufak bir takılma yaşayınca terminalden roort
olup pisi
ur -f komutundan sonra hiçbir sorun kalmadı ve rahatlıkla
kullanıyorum.Tasmada depo adresi olarak
pardus 2007.2 http://paketler.pardus.org.tr/pardus
2007.2/pisi-index.xml.bz2adresini girip güncellemeleri bu adresi ilk
sıraya alarak
gerçekleştirdim.Kolay gelsin

08.07.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış: