[Pardus-kullanicilari] Python bilginizi paylasmak veya yardim almak icin

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
6 Tem 2007 Cum 23:17:27 EEST

Merhaba Arkadaşlar

Öncelikle Python dilini seven bizlerin ortak sorunu türkçe kaynak eksikliği
ve gerektiğinde türkçe destek bulamamamız oluyordu.
Bu sebepten dolayı freenode irc sunucusu üzerinde ben ve birkaç arkadaşın
açtığı kanal(oda)lar mevcuttu ( #python.tr #python-tr ##python.tr ... ) gibi

Bizler daha güçlü bir topluluk için bu kanalları(odaları) ortak bir
çatı altında topladık
##python-tr ( Diğer tüm kanallar (odalar) artık bu kanala otomatik olarak
yönlendiriliyor )

Ve sizlere bildiğimiz kadarıyla bilgilerimizi paylaşmayı öneriyoruz.
Bir damla bilgimiz olsa bile şuna inanıyoruz:
Her sağnak ilk damlayla başlar.

Umarım bu maili bir spam olarak düşünmezsiniz, sizleride aramızda görmekten
mutluluk duyacağız.
##python-tr @ freenode

--
Ömer Fadıl USTA