[Pardus-kullanicilari] hata

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
6 Tem 2007 Cum 17:12:01 EEST

On Friday 06 July 2007 16:04:18 Selim Tavşan wrote:
> 06.07.2007 tarihinde osman duman <duman.osman at gmail.com> yazmış:
>
> ben karıştırmıyorum onların yapısı böyle, tamam boş verin o zaman...

Yalnız ortada çoğu kişi için geçerli büyük bir hata görüyorum: nvidia-new ve
nvidia-old meselesi. nvidia-new yeni nvidia kartların sürücüsüdür, nvidia-old
ise eski nvidia kartlarının sürücüsüdür. Yani "Aa nvidia sürücülerinin yenisi
çıkmış bak nvidia-new" değil durum. Kartınızın modeline göre nvidia-old veya
nvidia-new seçmeniz gerekiyor. (Sözüm size değil Selim Bey.)