[Pardus-kullanicilari] hata

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
6 Tem 2007 Cum 15:24:27 EEST

06.07.2007 tarihinde Burak SEZER <bburaksezer at gmail.com> yazmış:

>  nvidia sürücüleri kurulumu yoksa kuruluda düzgün çalışmıyormu? pisi den
> bunları kaldırmayı deneyin zaten beryl yada compiz kurulu değilse fazla işe
> yaramazla.Sonra pisibuldan yada pisiden tekrar kurun tavsiyem kaynak
> koddan direk kendi sistemine göre derlemeniz yani pisibul kullanın

merhaba,

nvidia ekran kartı kullananlar (birisi benim) kernel güncellemesinden sonra
sistemi yeni kernel ile açmak zorundalar.
nvidia modülü kernel bağımlı olduğu için eski kernel ile boot etmek için
nvidia sürücülerini kaldırmak gerekiyor.
aksi takdirde grafik ortama girilemiyor.

durum özetle bu şekilde...

not: sadece beryl veya compiz için sürücü kurulması görüşünüze
katılamıyorum, misal "nv" veya "vesa" sürücüleri ile
yakuake bile açılıp kapanırken işkence çekebiliyor/çektirebiliyor. tam
performans kullanmak dururken bu duruma
hiç gerek yok. diğer bir gerçek nvidia çok iyi sürücü yazıyor.