[Pardus-kullanicilari] Makale Hk.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Tem 2007 Cum 08:40:20 EEST

Diğer linux tabanlı dağıtımlarda zırt pırt parola sorması biraz bayıyor
insanı.Pardus güncellemelerinde ve paket kaldır kur da iki tıkla işlemi
yapabilmemiz oldukça güzel ve pratik.Açılışta sistem parola ve kullanıcı
ismini alıyor.Sistem kapalı bırakıldıktan sonra harici bir kişi sistemi açıp
pisi mi kullanarak program kaldırması veya kurmasıda mümkün
değil.Bencefazla paranoyaya gerek yok.

06.07.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: