[Pardus-kullanicilari] Makale Hk.

erhan onursendag at gmail.com
5 Tem 2007 Per 23:43:50 EEST

Benim anladıgım kadarıyla soru şu: "program ekleyip kaldırırken
kullanıcı sifrenizi hep girmeli miyiz?". Komut satırından program
yuklerken sifre istiyor bu iyi birsey. Uzak sistemden baglanıp shell'i
acık unutursak diye galiba.. Ama grafik arayuzu icin gerek duymamıslar
istenirse eklenir. Zırt pırt bu isler icin sifre girmek istiyor musunuz?

Selamlar