[Pardus-kullanicilari] eror 17

nihat köklü nihatkoklu at gmail.com
5 Tem 2007 Per 13:53:51 EEST

benim sorunum disk bölümü grub da yanlış ancak sağlam..bundan eminim cünkü
yukarıda kardesimin neler yaparak bu hale getirdiğini yazmıstım..calişan cd
im yok indirmek için kotamda  yok. kurulan cd ilede bu dediklerinizi yapsam
sonuc alabilirmiyim..birde hardisk imde bos bir alanım var oraya pardus ve
grubu tekrar kursam ve gruba tanıtamadığım ilk pardusumun dosyalarını son
kurduğumunkiyle değiştirsem bir çözüm olur mu ? teşekkurler

05.07.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: