[Pardus-kullanicilari] eror 17

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
5 Tem 2007 Per 00:02:21 EEST

calısan cd ile acıp consol ekranında root olarak girip

fdisk -l
komut cıktısına bakıp diskleri mount edebilirmisiniz.
disk bolumlerinden pardusa ait kısıma boot dizini ve içindeki bilgileri
kontrol edin.

hatayı tam olarak yazar mısınız.

eror 17 cannot mount selected partition

eğer hata yukarıdaki gibi ise disk bölümünü değiştirin (hda0 yerine hda1
deneyin ); veya disk bölümü hatalar içeriyor. fsck.ext3 ile düzetip tekrar
deneyin.