[Pardus-kullanicilari] eror 17

nihat köklü nihatkoklu at gmail.com
4 Tem 2007 Çar 22:45:04 EEST

kardesimden şimdi bir itiraf geldi ...bilgiyarda zaten pardus+xp yukluyken
2.bir pardus yuklemis hardiskin baska bir bölümüne.bukez son kurduğu pardus
ve xp görünür olmus haliyle grub ta. sonra windows kısmından girip son
kurduğu pardus disk kısmını komple silince boyle bir durum oluşmuş...lütfen
yardım  ben kardes katili olmadan

04.07.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: