[Pardus-kullanicilari] =?utf-8?q?Re:=20=20Pardusa=20MMC=20Card=20=FD=20nas?= =?utf-8?q?=FDl=20mount=20ederim=20=3F?=

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
4 Tem 2007 Çar 14:04:42 EEST

Hiç mi görmüyor, yoksa izin mi vermiyor?

04 Tem 2007 Çar tarihinde, Nuri Sevinç şunları
yazmıştı:
> İyi günler,
>
> elimde bir SD/MMC card var fakat bunu mount edemedim
bir türlü
> tanıtamadım. Bu konuda yardımcı olabiilecek var mı
acaba ?

> Windows ortamında da card açılmıyor sanırım şifre
filan istiyor...
adresini
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine
gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da