[Pardus-kullanicilari] açılan flashlar

okan Ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
4 Tem 2007 Çar 10:13:55 EEST

    Bill ülkemizi (sanki çok severmiş gibi) ziyaret etti ve MEB ile
görüşmeler yaptı. İşte o andan sonra MEB'dan yapılan bütün ihalelerde
Bill'in malları olma zorunluluğu vardı. Üstelik ihale kanununa aykırı
olsada. Her neyse bu vakitten sonra biz öğretmenler istediğimiz dizüstü
bilgisayarı bile alamadık. Sam amcanın Bill'inin yaptığı işletim sistemi
olmak zorundaydı.
    Lafı uzattım her halde. Çözüm olarak ies4linux yani linux altında
internet explorer'ın nasıl kurulacağını anlatan şu sayfaya bir bakarsan
sevinirim. Hadi kolay gelsin.

> Bu hökümetim-dövletim sitesine hangi "eklenti" kar edecek acaba :
> http://ilsis.meb.gov.tr/
> http://ilsis.meb.gov.tr/default.pasp
>
> "
> Tarayıcınız İlsisWeb tarafından şu an için desteklenmiyor.
> Tarayıcınızı IE 5.0 veya daha üstüne güncelleyiniz.
> "
> diyor ya,,,
> O'ha diyorum,-müsaade etseniz de etmeseniz de..

Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com