[Pardus-kullanicilari] açılan flashlar

Bekir SONAT corlinux at gmail.com
4 Tem 2007 Çar 00:37:36 EEST

Şenol Eker wrote:
----%<-------
> lazım? Panasonic olur mu" şeklindeki mesajıma "santrale bağlı olmayan
> herhangibir marka telefon kullanabilirsiniz" diye cevap verince o
> bankadan vazgeçtim :)

Bu hökümetim-dövletim sitesine hangi "eklenti" kar edecek acaba :
http://ilsis.meb.gov.tr/
http://ilsis.meb.gov.tr/default.pasp

"
Tarayıcınız İlsisWeb tarafından şu an için desteklenmiyor.
Tarayıcınızı IE 5.0 veya daha üstüne güncelleyiniz.
"
diyor ya,,,
O'ha diyorum,-müsaade etseniz de etmeseniz de..

Bekir SONAT, mailto:corlinux at gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını yapabilir
veya Ulusal Dağıtımımız olan Pardus-Linux'u ~15 dakikada kurabilirsiniz
İndirmek için-> ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007/Pardus-Kurulan-2007.iso
Özgürlük için->http://www.pardus.org.tr