[Pardus-kullanicilari] amsn ve skype ses sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Tem 2007 Sal 15:01:14 EEST

Sayın Arkadaşım
Konsoldan terminal açarak komutları girdikten sonra açılan tablonun üst
kısmında sizin ses kartınız olan satır olup sistemdeki sesin etkinleşmesi
için tamam tamam evet tamam diyerek yeniden yapılandırma tamamlanınca tekrar
konsola düştüğünüz noktada çıkın artık ses aktif olmalı ve bilgisayarı açıp
kapadığınızda açılış ve kapanış seslerini alacaksınız.KMix karıştırıcıların
tablosunu açtığınızda
anahtarlar bölümünün üst tarafında olan ledlerden sol iki taneside sarı ve
sondakide sarı diğer bölümlerdekiler koyu değil kırmızı ise işlem tamam
demektir.Skype açtıktan sonra test call sekmesini tıklayın karşıdan gelen
sesi duydutan sonra sizin sesiniz ile 10 saniye kadar kayıt yapar akabinde
kendi sesinizi duyuyorsanız.İki yönlü de ses tamamdır.sizin sesinizi az
duyarsanız mikrofonu biraz yaklaştırarak deneyin.aMSN i açtıktan sonra
Hesap->seçenekler i tıklayarak burada açılan tabloda diğerleri bölümüne
tıklayarak ilk aşamada web cam takibende ses bölümü açılır buradaki ses
ayarını istediğiniz konuma getirip kapatın (arada bir uyarı tablosu
açılabilir burada dikkate alma seçeneği ile kapat) aMSN dede kamera ve
sesiniz etkinleşmiş olacaktır.Kolay gelsin