[Pardus-kullanicilari] Kablosuz baglanma problemi-2....

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Tem 2007 Sal 10:35:47 EEST

02.07.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış:

> Merhaba,

merhaba,

Selim Tavşan kablosuz bağlantı için bir çözüm önermişti. Denedim.
> Bağlanamadım.
> Keysmart-USB bir kablosuz adaptörü kullanıyorum. Selim TAVŞAN'ın
> tavsiyesini gerçekleştirdiğimde ne oluyor? İşte resmi:
>
> http://imaj.at/18753
>
> Yardımınızı rica ediyorum.

resimdeki hatadan da anlayacağınız gibi daha önce dediklerimin ilk kısmını
yapmadan ikinci kısma geçmişsiniz.
http://imaj.at/18766 resimde de yazdığım gibi ağ yöneticisinde işaretli olan
kalmasın, sistemi yeniden başlatın.
daha sonra dhcpcd eth1 komutunu verin. şifre olmadığımı varsaydığımı
hatırlatırım. eğer şifre varsa
iwconfig komutuyla kablosuz ağa ilk olarak kendinizi tanıtmalısınız.

iyi çalışmalar...