[Pardus-kullanicilari] açılan flashlar

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
2 Tem 2007 Pzt 22:49:13 EEST

Peki ben size birşey söyliyeyim.Siz araba aldınız,süper benzinle çalışan
gidip ona motorin koyarsanız o araba rahat çalışır mı?Eğer bir internet
sitesi internet explorer çalışacak şekilde yapılıyor ve firefox dikkata
alınmıyorsa napılacak?2 seçenek var.Ya doğru benzin koyacan(bizim eklenti
ile düzeltmek ya da internet explorer kullanmak),ya da arabayı
değiştirecen(sitenin komple baştan yapılması ya da firefoxa
uygulanması).Kullanmayı bilmek lazım lafı,o eklentiyi kullanmak biraz kafa
karıştırıcı olabilir ondan bahsetmekti.O eklentiyi 1 yıldır kulanıyosam
bilinçli olarak son 4-5 ayda kullanmaya başladım çünkü bir süre sonra tam
olarak anlıyorsunuz olayı.
Ayrıca %100 hatasız bir yazılım olmaz.Çok nadirdir.

On 7/2/07, Şenol Eker <pardus at kocaeli.org> wrote:

> Yok, her yükleyenin yazılımın hatalarını giderdikten sonra kullanması
> gerekiyorsa, yani alındığında arızalı ise, bu onun arızalı olduğunu
> ıspatlamaz mı?
> Normal olan yüklendiğinde çalışıyor olması değil mi?
> Bize öyle gösterdiydiler.
> Ama sanki siz alındığında hatalı olması normal, alanın onu tamir edecek
> bilgi ve beceriye sahip olması gerek şeklinde düşünüyorsunuz ki bence
> yanlış.
>
> Üsteki yazıya ayrı bir yorumda bulunmak isterim.Siz herhalde herşeyin bir
rotada bir yönde olmasını istiyorsunuz.Burda işletim web sitelerinde bütün
yazılımların internet explorer gibi olması ve ona uyumlu olması.Yeni çıkan
gezginlerininde internet explorer motorunu kullanması.Böle istiyorsanız evet
0 hatayla yazılımlar gelebilir.Ayrıca hatalı olması gerçekten normal.Windows
,Linux,Firefox,www.kanald.com.tr vs. hepsinde hata var ve bunlar
normal.Tamir edecek beceriye sahip değilsiniz ama nasıl tamir edilceğini
sorma beceriniz var diye düşünüyorum.

Sanırım ben sadece mail listesini izlesem daha iyi olacak.Konuşma tipimde
bir sorun var. :)