[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen

N C yaneroz at hotmail.com
2 Tem 2007 Pzt 21:15:31 EEST

merhaba,
ubuntu kurarken ve çalışırken hiçbir sorunla karşılaşmıyorum. tıkır tıkır
çalışıyor. bir ara fedora 6 yı kurdum maslesef onda da aynı sorunlarla
karşılaştım.
şu anda ikilem yaşıyorun. ulusal işletim sistemi duruken ubuntuya geçmek
istemiyorum ama pardus beni üzüyor. çözüm bulamamak ise beni çıldırtıyor.
hala farem takıla takıla çalışma yapıyorum.