[Pardus-kullanicilari] amule çalışmıyor

Abdulcelil SIRMA abdul_celil at email.com
1 Tem 2007 Paz 22:20:57 EEST

arkadaşlar daha öncede yazdım ama cevap alamadım. olumlu veya olumsuz
birşey yazarsanız sevinirim.  sorunum şu
pisi den bazı programları kaldırdım. gerçi kaldırdığım programlarda
bağımlılık yoktu. fakat kaldırdığım programlardan biri ile amule aynı
kütüp dosyasını kullanıyormuş demek.
konsoldan amule yazdığım zaman şu hata çıkıyor.

amule: error while loading shared libraries: libbfd-2.16..1.so: cannot
open shared object file: No such file or directory

amule yüklenirken belirtilen kütüpü bulamıyomuş. acaba hangi programın
pisiden kaldırılması sonucu bu dosya silinmiş olabilir.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

celilsirma.blog.com

--
We've Got Your Name at http://www.mail.com!
Get a FREE E-mail Account Today - Choose From 100+ Domains