[Pardus-kullanicilari] Error17

Berk Çakır madlower at yahoo.com
1 Tem 2007 Paz 20:56:17 EEST

evet bazen dediðim, bilgisyarý tekrar birkaç kez
kapatýp açtýðýmda bazen 2. seferde bazen de 4. seferde
düzgün çalýþýyor, hardisklerime gelince iki tane
harddisk var makinamda, her biri 100gb olmak üzere
toplam 200gb, windows birinci harddiskte kurulu,ben
pardus'u ikinci hardiskimi bölümlendirdim ve 20gb lýk
bir bölüme pardus'u kurdum, Grub da bu ikinci
harddiskime kurdum, ilk pardusu yüklediðimde birinci
harddiske kurmuþtum ama Grub'a giremeden sistem
windows'a giriyordu ben de ikinci kez tekrar
kurduðumda bu sefer ikinci harddiskime kurdum

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!   http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7